woensdag 7 januari 1970

1953-1956 Barend Bluf

In 1953 heeft Carla een vriendinnetje, Lola Schifferstein. Bij Lola's ouders woont Benny Vreden op kamers. Hij richt een kinderkoortje op om radio-uitzendingen mee te maken en vraagt wat kinderen uit de buurt. En Carla en ik mogen ook meedoen. Na de eerste opname blijven alleen Lola, Carla, ik (ik heet dan nog Jopie) en Joke Roelofs, de dochter van Benny Vreden over. Een paar dagen voor de opnames (eens in de twee weken) krijgen we een kaartje thuis en op de dag zelf worden we met de auto opgehaald. We zingen meestal in de VARA-, AVRO- en soms de NCRV-studio. Ook maken we twee langspeelplaten en twee cd's. Helaas heeft ma mijn twee platen naar familie in Nieuw Zeeland gestuurd...

 

            
    
 
Barend Bluf is ook op tv te zien en Carla en Karel mogen figureren.
Aan het eind van het 2e seizoen krijgen we ieder een boekenbon van ƒ 10,=. Ma heeft er het kookboek 'Ik kan koken" van gekocht. Na afloop van de serie trakteert Benny Vreden ons op een uitje: eerst een Brabantse koffietafel in Den Bosch en daarna naar de Efteling. En ook Karel mag mee!

  

        
      
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten